Fortsätt till huvudinnehåll

Ibland kan man ha tur.

Nu är det dags igen för utlottning. Den här gången har jag 3 st tvålar a' 250gr styck. Härliga underbara italienska sådana... ;o)

Reglerna är som förra gången. För att delta lämnar du en kommentar. Man kan bara få 1 lott då jag inte bryr mej om länkande. (Kommenterar du som anonym så kom ihåg att skriva dit något namn...)
1. Noble chery blossom and basil
2. Tuscan wisteria and lilac
3. Florentine rose and peony

Nämn gärna i kommentaren vilken av tvålarna du helst vill ha. Men jag kan säga att alla doftar underbart ;o)) Och jag är inte sponrad av företaget utan har köpt tvålarna.... Men vill du veta vad dom innehåller så kan du titta in på http://www.granducati.com/Nesti_Dante.html

Utlottningen håller på till 1/6 kl 18.00. Och det spelar ingen roll var i världen du bor ;o) vinner du så skickar jag en tvål till dej...


Tina

Kommentarer

tilda sa…
Hej på dig! Jag vill förstås vinna en väldoftande tvål( alltid döljer det lite kuddskits lukt..)Ingen skillnad vilken av dom, huvudsaken att JAG vinner.Tur att det inte är ditt förra inläggs tvålställning:) H.Tilda
Anonym sa…
Hej!Jag vill vinna en tvål ingen skillnad vilken för alla luktar lika gott.Vilken otur att man inte kunde vinna tvålställningen också :) / VM
Elle sa…
Vilken fin utlottning du har igen. Det är såna där tjusiga tvålförpackningar som är för fina för att öppnas och användas! *ler*
Bara för att se och sniffas på!

Jag gör ett försök, håller tummarna och hoppas på tur. De två understa faller mig i smaken...doften!

Ha en skön dag!
KRam Elle

PS. Du är väl med i min utmaning??
Kamomilla sa…
Oooh! Utlottning är alltid spännande- vill gärna vara med!
Marina sa…
Vad käckt - en tävling där jag inte behöver göra något :)
Ingela sa…
Hej, klart jag vill vara med att prova lyckan... menar du att jag inte behöver göra någonting... bara vänta och se. Nu blev det beckmörkt ute och då menar jag Beck. Kan undras vad som händer!

Kram Ingela
Självklart vill jag var MED I DIN UTLOTTNING! Men jag har svårt att bestämma mig vilken jag skulle vilja ha OM jag vinner. Du får välja åt mig! Tack!
Anonym sa…
absolut behöver jag en tvål till sommaren så jag kan tvätta mina jordiga händer när jag varit och påtat i min balkonglåda med pelargonerna.
så jag deltar gärna i utlottningen av din italienska tvålar.
hälsningar från en solig H:fors
Väninnan Anita L
Anonym sa…
Jag vill gärna vara med och tävla. och i så fall vill jag ha florentine rose and peony
Fru Venus sa…
JAG VILL!
JAG VILL!
JAG VILL!
JAG VILL!
JAG VILL!
Åh.....
Nummer 1. Tack.
;-)
Ingrid sa…
Så bra med en påminnelse!

Jag har ju inte suttit så mycket vid datorn senaste tiden, så jag hade totalt missat din utlottning.

Givetvis vill jag vara med och tävla den här gången också!

Kram Ingrid
Jag vill gärna vara med i din utlottning! Det var fina vinster. Helst skulle jag vilja ha nr 2, om jag vinner.

Hälsningar Agneta
cat sa…
Mmmmmm, ljuvligt doftande tvålar. Klart att jag vill vara med i din utlottning,
Ha de gott. Catarina
http://catspassions.blogspot.com/
Ullis sa…
Hoppas på att vinna vilken som helst av de härliga tvålarna.
Ha det bra!
Diddi sa…
Hittade hit till din blogg första gången idag. Men här kommer jag titta in ofta. Klart man vill vinna! :) Nr 1 . Tjingeling å Trevlig Helg.
Anonym sa…
Jag är gärna med i utlottningen.
Nummer 1 skulle sitta bra,
egentligen är de nog ingen skillnad.
En som hoppas på tur
Kram L A
Anonym sa…
Skulle faktiskt behöva en sån fin tvål,
för att dofta lite gott.Så jag hoppas att turen e på min sida.Häls Bengt Puss puss på dej.

Populära inlägg i den här bloggen

Baka ett klimakteriebröd.

Jag har varit flitig och städat ur ett skåp som saknar hyllor. Ni vet, det kan ju bli sådär i renoveringen, att en del grejer blir på hälft..... *skäms lite* I alla fall så började jag röja ur det för nu skulle hyllorna på plats. Vilken tid det tog att tömma det...... För alla lådor ska gås igenom. *ler* Upptäckte att jag har saker som jag inte ens kom ihåg att jag hade... Sånt kan man ju göra sej av med då, eller hur..? Det blir en sväng till Emmaus tror jag.. Men jag hittade något som jag vill dela med er.. *skrattar* Fast det inte är något att skratta åt.... Ett recept på klimakteriebröd. Jamenvisst. Det finns sånt. ;o) Det är Asknäs gård vid Mälaren som serverar det och M-magasin delade med sej av recepet för flera herrans år sen. Det sägs vara lika bra för kvinnor i klimakteriet som för män som vill hålla sin prostata i form. Låter det intressant.....?? ;o)) Blanda ihop: 3,5 dl sojamjöl 1,5 dl grahamsmjöl    3 dl havregryn 1,5 dl linfrön    1 dl solrosfrön    1 dl

En vild orkide.

Upptäckte i veckan att det växer vilda orkideer på min gård. Nattviol tror jag den heter... Rätta mej gärna om jag har fel. Undrar om det går att flytta på dom...? Vill ju gärna ha dom kvar men på ett annat ställe... Tänk att man kan bli så glad över ett så enkelt fynd. *ler* Och på tal om glad så blev jag överlycklig när jag såg en igelkott på min gård. Vad ska jag lägga ut för typ av mat till den? Tina

GOTT NYTT ÅR!!

 Vill önska er alla ett riktigt Gott nytt År!   Tina