Fortsätt till huvudinnehåll

Vissa saker går man igång på.

Är allätare när det gäller musik. Lyssnar på allt som låter "mjukt" i mitt öra... Även hårdrock om det låter mjukt.... ;o))

Men dom här killarna kan få igång mej ordentligt. Inga problem att städa till dom här tonerna



Får både ståpäls och tuttfräs *ler blygt*..... Tack och lov så bor man i eget hus och kan ha volymen i botten.

Angående humorn i förra inlägget... Visst är det sant att skämt gjorda på andras bekostnad kan vara tråkigt, men vissa människor klarar av att göra det på ett "vänligt" sätt och då kan man inte låta bli att skratta. Och just nu skrattar jag åt Gynekologen från Askim.... Och även gråter med honom... En underbar serie, innehållande allt som kan gå galet i vårt liv plus lite värre ;o))

Ser fram emot lite ledighet om några dagar. Det blir så intensivt när jag jobbar. Hinner inte titta in hos er alls, så det är mycket att läsa ikapp när jag äntligen får slappna av.... Och kom ihåg att det är dragning snart på lotteriet..... har du inte lagt in nån kommentar så är det dags att göra det nu....

Tina

Kommentarer

Fru Venus sa…
Visst kommer du ihåg att jag vill vinna en av varje? ;-) Mailar dig vännen, kvinnodagskram till dig!
Ingela sa…
Hej på dej!

Jag hoppas att du inte missuppfattade vad jag menade i kommentaren under humor. Så klart är Robert Gustavsson rolig. Han har hjärtat på rätta stället lika tänker jag att det är med ex. Babben. Men, det jag menade är att då jag blir hjärntrött som jag var vid det tillfället då jag skrev så går det inte in... inget blir roligt då! Det är nog svårt att förstå om man aldrig har upplevt det. Du vet jag tappar ord och bokstäver då och det hade jag gjort ser jag nu efteråt!

Ha det gott min vän!
Har sett dom live! Skrek som en tonåring! Nejdå, det hade ingenting att göra med vinet jag drack.
Kamomilla sa…
Känns ända ner i tårna...
Ingrid sa…
Il Divo är riktigt, riktigt bra!

Jag ser också Gynekologen i Askim och där pendlar men verkligen mellan skratt och gråt.

Kram och ha en fin fortsättning på veckan!
Åsa! sa…
Hoppas du har en skön ledighet Tina!
Visst är Gynekologen från Askim en riktigt bra serie.Både rolig och berörande.Den missar jag inte.
Kram
Kerstin

Populära inlägg i den här bloggen

Baka ett klimakteriebröd.

Jag har varit flitig och städat ur ett skåp som saknar hyllor. Ni vet, det kan ju bli sådär i renoveringen, att en del grejer blir på hälft..... *skäms lite* I alla fall så började jag röja ur det för nu skulle hyllorna på plats. Vilken tid det tog att tömma det...... För alla lådor ska gås igenom. *ler* Upptäckte att jag har saker som jag inte ens kom ihåg att jag hade... Sånt kan man ju göra sej av med då, eller hur..? Det blir en sväng till Emmaus tror jag.. Men jag hittade något som jag vill dela med er.. *skrattar* Fast det inte är något att skratta åt.... Ett recept på klimakteriebröd. Jamenvisst. Det finns sånt. ;o) Det är Asknäs gård vid Mälaren som serverar det och M-magasin delade med sej av recepet för flera herrans år sen. Det sägs vara lika bra för kvinnor i klimakteriet som för män som vill hålla sin prostata i form. Låter det intressant.....?? ;o)) Blanda ihop: 3,5 dl sojamjöl 1,5 dl grahamsmjöl    3 dl havregryn 1,5 dl linfrön    1 dl solrosfrön    1 dl

En vild orkide.

Upptäckte i veckan att det växer vilda orkideer på min gård. Nattviol tror jag den heter... Rätta mej gärna om jag har fel. Undrar om det går att flytta på dom...? Vill ju gärna ha dom kvar men på ett annat ställe... Tänk att man kan bli så glad över ett så enkelt fynd. *ler* Och på tal om glad så blev jag överlycklig när jag såg en igelkott på min gård. Vad ska jag lägga ut för typ av mat till den? Tina

GOTT NYTT ÅR!!

 Vill önska er alla ett riktigt Gott nytt År!   Tina