Fortsätt till huvudinnehåll

Har jag gjort den..?

Idag blev det ett besök hos fysioterapeuten. Hon gav mej ultraljud och sen blev det tejpning av armen. Den har ju varit hyfsat bra om jag inte överanstränger den... Peppar peppar.... ;o))

Inatt ska jag iväg till Sverige för att hälsa på Systerdottern. Vi har ju båda "dagsbåtarna" på dock just nu så det blir till att resa mitt i natten. Men det går det oxå när man inte behöver göra det så ofta. Tar ju bilen med mej så det ska bli extra roligt att gå på Myrorna.... ;o)) Och andra loppisar med för den delen.

Tittade in på Emmaus i stan idag och blev väldigt förvånad när jag hittade en stramaljtavla som jag är 95% säker på att jag har gjort på 70-talet. Gjorde nämligen en sån åt min pappas faster, och jag såg till att få den inramad oxå. Hade inte så mycket pengar (läs snål) så jag valde en billig ram till den. En exakt likadan låg där i lådan.... Men Faster dog för många år sen och den som ärvde tavlan hade väl lessnat på den. Eller så har nån gjort en exakt likadan..

Om jag köpte den...?? Nää.... Men konstigt kändes det.

Avslutningsvis kommer en liten filmsnutt på mirakeltvättmedel. Kan det vara nåt att ha...??



Tina

ps: titta på 2:an oxå... *asgarvar*

Kommentarer

Cecilia sa…
Fantastiskt rolig reklam!
Det är lite mysko att se sina saker på second hand till och med om man lämnat in själv. Att hitta något från "förr" måste ha känts speciellt!
Christer sa…
Hallå,
Tävlingen om GOJI-bär är avgjord, du finner resultatet här
http://wellnessfight.ninjus.net
caja sa…
────(♥)(♥)(♥)────(♥)(♥)(♥) __ ɪƒ ƴσυ'ʀє αʟσηє,
──(♥)██████(♥)(♥)██████(♥) ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ѕɧα∂σѡ.
─(♥)████████(♥)████████(♥) ɪƒ ƴσυ ѡαηт тσ cʀƴ,
─(♥)██████████████████(♥) ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ѕɧσυʟ∂єʀ.
──(♥)████████████████(♥) ɪƒ ƴσυ ѡαηт α ɧυɢ,
────(♥)████████████(♥) __ ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ρɪʟʟσѡ.
──────(♥)████████(♥) ɪƒ ƴσυ ηєє∂ тσ ɓє ɧαρρƴ,
────────(♥)████(♥) __ ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ѕɱɪʟє.
─────────(♥)██(♥) ɓυт αηƴтɪɱє ƴσυ ηєє∂ α ƒʀɪєη∂,
───────────(♥) __ ɪ'ʟʟ ʝυѕт ɓє ɱє.
Jejje sa…
jättekul reklam:))

måste kännas konstigt att stöta på nåt som du ev. gjort för så många år sen.
ha de bra /jejje
Anonym sa…
Den var ju riktigt rolig! :)))))

Populära inlägg i den här bloggen

Baka ett klimakteriebröd.

Jag har varit flitig och städat ur ett skåp som saknar hyllor. Ni vet, det kan ju bli sådär i renoveringen, att en del grejer blir på hälft..... *skäms lite* I alla fall så började jag röja ur det för nu skulle hyllorna på plats. Vilken tid det tog att tömma det...... För alla lådor ska gås igenom. *ler* Upptäckte att jag har saker som jag inte ens kom ihåg att jag hade... Sånt kan man ju göra sej av med då, eller hur..? Det blir en sväng till Emmaus tror jag.. Men jag hittade något som jag vill dela med er.. *skrattar* Fast det inte är något att skratta åt.... Ett recept på klimakteriebröd. Jamenvisst. Det finns sånt. ;o) Det är Asknäs gård vid Mälaren som serverar det och M-magasin delade med sej av recepet för flera herrans år sen. Det sägs vara lika bra för kvinnor i klimakteriet som för män som vill hålla sin prostata i form. Låter det intressant.....?? ;o)) Blanda ihop: 3,5 dl sojamjöl 1,5 dl grahamsmjöl    3 dl havregryn 1,5 dl linfrön    1 dl solrosfrön    1 dl

En vild orkide.

Upptäckte i veckan att det växer vilda orkideer på min gård. Nattviol tror jag den heter... Rätta mej gärna om jag har fel. Undrar om det går att flytta på dom...? Vill ju gärna ha dom kvar men på ett annat ställe... Tänk att man kan bli så glad över ett så enkelt fynd. *ler* Och på tal om glad så blev jag överlycklig när jag såg en igelkott på min gård. Vad ska jag lägga ut för typ av mat till den? Tina

GOTT NYTT ÅR!!

 Vill önska er alla ett riktigt Gott nytt År!   Tina