Nu får det räcka med bloggpaus. Och den blev lite längre än jag hade tänkt mej. Men ibland blir det så. Livet tar liksom över. Och man har inte tid för allt. Man måste prioritera. Och det har jag gjort.... Vad har då hänt sen sist...? Har Alko öppnat.?? :o)) Det vet jag faktiskt inte, har inte haft vägarna förbi. Men ska ta reda på det. Jag har förberett för höstmarknaden och genomfört den. Jobbat, jobbat, jobbat och jobbat. Gått en och annan kurs genom jobbet, och läst på om Kolloidalt Silver. Träffat vänner som insjuknat i C, och bara försökt ta mej genom dagarna på ett eller annat sätt. Har även blivit klar hos tandläkaren i Åbo, så det har varit en och annan resa dit. Hemma har jag kommit igång med det som är kvar av renoveringen. Just nu gläds jag över mitt nya förråd, som varit pannrum tidigare. Har inte haft något varmförråd tidigare så min glädje är STOR. Och därför har jag beslutat mej för att gå igenom alla grejer och se vad jag verkligen behöver, på ri...