Fortsätt till huvudinnehåll

Full fart framåt.

Min bloggpaus blev längre än jag tänkt mej, och den fortsätter ett tag till..... Och det bara för att jag har fullt upp med allt möjligt annat.

Har inte haft tid att titta in hos er, ännu mindre att skriva i min egen blogg. Tiden rinner iväg dom få dagar jag är hemma. Är så tacksam för att att det inte har kommit nån snö, hade inte haft nån möjlighet att skotta bort den med tanke på hur mycket jag varit på "resande fot"..... (Jag vet att det är egoistiskt att inte vilja ha snö.....)

Bilden är från i december i fjol.

Att det är jul om mindre än en  vecka har jag inte hunnit med att förstå. Så jag får göra ett nytt försök nästa år... Den här julen kommer och går, utan prydnader, klappar eller julkort. Och jag tillbringar den på jobbet....

Så därför vill jag passa på här och nu och önska alla en riktigt rofylld jul, utan stress och plågor..

Tina






Kommentarer

Fru Venus sa…
Det samma till dig vännen, en riktigt god jobbjul! KRAM
Kamomilla sa…
Ha det bra vännen!!
Kamomilla sa…
Här kommer förresten ett riktigt bra bloggtips, om du har tid att läsa! : http://jonnajinton.se/
Marina sa…
Ha en bra jul du med, för jul blir det ändå!
Åsa! sa…
Önskar dig detsamma!
Anonym sa…
Önskar en God Jul till dej oxå
KRAM Ella
Lycka till med alla projekt och ha en jättefin Jul!
Ingrid sa…
Ha en riktigt God Jul!!
Anonym sa…
God Jul till dig också!! /Pia
Ullis sa…
Jag har inte heller hunnit vara nån aktiv bloggare den här hösten, men nu tog jag mig lite tid att kika runt. Hoppas du får en fin jul, Tina!
Ingela sa…
En riktigt God Jul önskar jag dig Tina!!! Vart har sin tid, oroa dig inte vi finns här. Som du själv sa huvudsaken man inte stressar

Kram Ingela
Ingela sa…
Halloj på dej du!!!

Nu är det dags att önska ett Gott nytt år... och du man kan ju hoppas på att tiden flyter i lite lugnare tempo framöver

Kram Ingela
tilda sa…
Bevars ändå med dig! Har du gått i ide över vintern när det inte hörs några livstecken av dig! Hoppas att allt är väl! H. Tilda
Ingela sa…
Ja, inne hos dig som hastigast för att söka livstecken men du verkar insnöad. Hoppas snart att du skottat dig ut.

Kram Ingela
Elle sa…
Var har du tagit vägen? Saknar dig...
Hoppas allt är bra!
Kram
Vi saknar dig allt, Tina! Hoppas i alla fall att allt är bra med dig gumman, det är det viktigaste!
Kram, kram
Anonym sa…
Hallå där Tina! Hoppas allt är väl och att din bloggpaus beror på att du har bättre (ännu roligare) saker för dig. /Pia

Populära inlägg i den här bloggen

Baka ett klimakteriebröd.

Jag har varit flitig och städat ur ett skåp som saknar hyllor. Ni vet, det kan ju bli sådär i renoveringen, att en del grejer blir på hälft..... *skäms lite* I alla fall så började jag röja ur det för nu skulle hyllorna på plats. Vilken tid det tog att tömma det...... För alla lådor ska gås igenom. *ler* Upptäckte att jag har saker som jag inte ens kom ihåg att jag hade... Sånt kan man ju göra sej av med då, eller hur..? Det blir en sväng till Emmaus tror jag.. Men jag hittade något som jag vill dela med er.. *skrattar* Fast det inte är något att skratta åt.... Ett recept på klimakteriebröd. Jamenvisst. Det finns sånt. ;o) Det är Asknäs gård vid Mälaren som serverar det och M-magasin delade med sej av recepet för flera herrans år sen. Det sägs vara lika bra för kvinnor i klimakteriet som för män som vill hålla sin prostata i form. Låter det intressant.....?? ;o)) Blanda ihop: 3,5 dl sojamjöl 1,5 dl grahamsmjöl    3 dl havregryn 1,5 dl linfrön    1 dl solrosfrön    1 dl

En vild orkide.

Upptäckte i veckan att det växer vilda orkideer på min gård. Nattviol tror jag den heter... Rätta mej gärna om jag har fel. Undrar om det går att flytta på dom...? Vill ju gärna ha dom kvar men på ett annat ställe... Tänk att man kan bli så glad över ett så enkelt fynd. *ler* Och på tal om glad så blev jag överlycklig när jag såg en igelkott på min gård. Vad ska jag lägga ut för typ av mat till den? Tina

GOTT NYTT ÅR!!

 Vill önska er alla ett riktigt Gott nytt År!   Tina