Fortsätt till huvudinnehåll

NU JÄKLAR TJEJER!!!!

Lotteriet är avslutat. Vinnaren dragen ;o))

Nu kör vi!!! Det är utlottning på gång ;o))) Jätte kul tycker jag. Och för att så många som möjligt ska kunna ha chans på vinst så drog jag till med 6 vinster. Och det spelar ingen roll i vilken världsända ni bor i, alla kan vara med. Mina regler är som så att en kommentar ger en lott. Och inget annat........ Länka behövs inte.. Vill man så får man göra det, men det ger inga fördelar.
Och har man ingen blogg så gör det inget, för då skriver man sin kommentar under anonym.

Vad är det för vinster då....?? *ler* Jo, allt möjligt som kvinnor kan tänkas njuta av.......

Som första pris har jag Estee Lauders BEAUTIFUL i presentförpackning innehållande en 75 ml eau de parfym, en 100 ml duschgel, en 100 ml bodylotion och en miniatyr av doften.
Andra pris är Lancome's makeuppalett,innehållande både ögonskuggor läppstift och rouge.
Tredje pris är Givencys edp Ange ou demon, 50 ml. En mjuk doft bestående av mandarin, lilja och vanilj.
Fjärde pris är världens bästa fotcreme ;o)) (tillverkad i Finland) och en syntetisk pimpsten i form av ett hjärta.
Femte pris är ett halssmycke i form av ett äpple från Nina Ricci. Kjedjan är 80 cm lång.
Sjätte pris är en grytlapp i silikon från finska Iloleipurit (fritt översatt: glädjebakarna....)
Nu har du möjligheten att välja själv vad du vill vinna. Skriv i kommentaren i vilken ordning du vill att dom ska vara.

Vinnarna kommer att dras den 15 mars då min blogg fyller 1 år.
Det här ska bli sååå kul!!!

Tina






Kommentarer

Caja: sa…
men du...åååh...vilka fina priser...de är ju i alldeles rät ordning också. jag håller fortfarande på med mitt brydderi med hotmail..nu kommer jag inte in på min nya mail..jag blir så trött på det. tack för lite ögongodis här inne..har man tur vinner man lite doft och kroppsgodis med...

Kramar från en urtrött caja
Caja: sa…
..och såklart har jag gjort en uppdatering inne hos mig och länkat hit!!

kramiz/c
Singelmamman sa…
Och jag vänder lite på ordningen, tar helst femman först! Sen fyran, sexan, trean, tvåan och ettan.
Anonym sa…
Oj Oj vilket lotteri,jag deltar gärna.
Men byter trean mot fyran.
Kram E E.
Ingrid sa…
Oj så fina priser!!

Ordningen passar mig perfekt och om jag skulle ha lyckan att vinna så blir jag lika överlycklig över vad det än blir.

Kram Ingrid
Anonym sa…
Hej!Vilka fina priser du har.Självklart vill jag vara med.Spelar ingen roll vilken ordning, men makeuppaletten sist för jag sminkar mig nästan aldrig.
Tina sa…
Hallåå där Anonym!!! Vem är du??? Sätt dit någon bokstav eller annan ledtråd så jag kan skriva det på lotten ;o))
Fru Venus sa…
Jag vill ha allt!! Men mest den röda grytlappen....eller nr 1. Tack.
Elle sa…
Inte illa, vilken utlottning!!
Jag tycker att ordningen var rätt ok den med, vad mycket fin för att lätta upp en kvinnas tillvaro! *ler*
Nu måste man bara hålla tummarna!
Ha en skön kväll!
Kramar!♥
Elle
tintti sa…
Jättefina priser alla, tänk om man skulle vinna en parfym som man aldrig har råd att köpa åt sig själv eller nåt annat skojigt :)
Är så gärna med o tävlar o tackar för en trevlig blogg med fina bilder o ideer etc.
4U2 sa…
Deltar gärna och jag vill sätta fotsalvan som nr 1, 2 och 3 (ler)!
Hejsan Tina!!

Vilka fina priser du har och ordningen på priserna passade oxå mej perfekt,såg bilderna längre ner på förra vinterns snökaos och i år är det ännu värre iallafall här uppe i Sundsvall,har aldrig varit så mycket snö på 100 år.

Jag länkar till dej.

Kram från Sussie
(ja visst är han snygg vår blivande lilla kisse)
I-L sa…
Jag som trodde det skulle vara mössor och vantar från stickfantasten! Men lite doft är ju inte fel som tröst i denna eländiga vinter heller.
Kram
Inga-Lill
Fru Gårman sa…
Fotgrejerna skulle jag vilja vinna! Som bonus kan jag ju nämna att dragningen sker på min födelsedag.... :D
Tack för att du kikade in hos mig och lämnade en kommentar - så jag fick chansen att hitta till dig, och dessutom med en tävling när jag gör premiär här :)

Jag sätter fot-paketet högst på min lista och för övrigt i den ordningen du satt. Ja, kanske smycket sist.
Håller både tummar och tår - fast att göra det fram till 15:e kan bli jobbigt ;)

Ja, det är nog så att kreativa människor ofta har någon sorts kaos kring sig.
Men på mitt bord är det fel grejer som ligger.
Ska se till att få undan alla tråk-papper mm, och sen stöka till med RÄTT saker - tyger, trådar, knappar, fina papper, färger ja oooh, bordet lär bli fyllt igen :)

Ha en fin onsdag!
Inge sa…
Åh, självklart vill jag delta i din jättefina utlottning.
Grattis till ettåringen.
För min del skulle jag placera makeup-paletten sist. Jag vare sig brukar eller ens kan sminka mig! :)
Trots att det inte är bra för mina vinstchanser har jag länkat i min blogg: http://nallepuh.blogspot.com/
Kul att hitta till din blogg, alltid roligt att hitta nya finlandssvenska bloggar! Och Åland älskar jag! :)
Wow, vilken fin utlottning du har! Naturligtvis vill jag vara med och pröva lyckan, och håller tummarna hååårt för att turen ska vara på min sida! :)
Ha en fin fortsättning på veckan! :)
Kram från Österbotten
Anonym sa…
Hej!snacka om priser....vill naturligtvis vara med i utlottningen.
Anita/H:fors
Hej hopp rosenknopp! Klart man vill vara med i utlottningen!
Din blogg är oxå så rolig att läsa, du skriver som du tänker! Bravo Tina!
tilda sa…
Jag vill förstås vinna någonting. kanske 4:n eller 5:an. Men huvudsaken att jag vinner NÅGONTING!!!!Fina vinster!
Oj, oj oj! Vilka fina priser. Jag är bara så glad om jag vinner något. Brukar aldrig ha sådan tur.
Kram
Kerstin
Hej! Hittade just hit och hamnar mitt i ett lotteri. Bara det är ju tur:) 4e pris kan man behöva den här årstiden, och förstås annars också.
Evashusotorp sa…
Klart JAG vill vara med !
Så många fina vinster!
Eva
Ullis sa…
Helst skulle jag vilja vinna smycket eller doften från Givenchy.
Ha det bra!
Kamomilla sa…
Ingen skillnad annars men doften står överst på önskaönskahoppaslistan- jag går igång på fruktiga dofter och just givenchys! :) Tror de en gång för ca 12 år sedan hade en grapedoft som jag älskade..

Vilka vinster du har tjejen! Nu håller vi alla både tummar och tår!
Kram
DDT sa…
Eftersom det inte fanns några baconvinster så håller jag mig till den ordningen du har satt upp. Klart att jag vill vara med.
Och grattis på 1-årsdagen.
Linda sa…
Vad kul! Klart jag är med och tävlar! (Våra bloggar tycks vara nästan jämngamla!)
Anki K sa…
Grattis på ett års dagen!
Jag vill också vara med i utlottningen och väljer så här:
fotsetet
makeuppalett
Estee Lauders BEAUTIFUL
hjärtat
Givencys edp Ange ou demon
halssmycket

Jag har länkat från min blogghttp://worthlesslines.wordpress.com/2011/03/12/tinas-stuga-153/

Ha en trevlig helg!
Lubbsen sa…
Grattis! Jag är gärna med och din ordning är ganska bra men skulle vilja ändra ordningen på mitten... ungefär så här:
1
2
3
6
5
4

//Lubbsen
Anonym sa…
Oj ja nu ser jag att jag är väldigt anonym:)Min bokstav är VM men det visste du redan nu:)Tack för besöket det var kul!/VM

Populära inlägg i den här bloggen

Baka ett klimakteriebröd.

Jag har varit flitig och städat ur ett skåp som saknar hyllor. Ni vet, det kan ju bli sådär i renoveringen, att en del grejer blir på hälft..... *skäms lite* I alla fall så började jag röja ur det för nu skulle hyllorna på plats. Vilken tid det tog att tömma det...... För alla lådor ska gås igenom. *ler* Upptäckte att jag har saker som jag inte ens kom ihåg att jag hade... Sånt kan man ju göra sej av med då, eller hur..? Det blir en sväng till Emmaus tror jag.. Men jag hittade något som jag vill dela med er.. *skrattar* Fast det inte är något att skratta åt.... Ett recept på klimakteriebröd. Jamenvisst. Det finns sånt. ;o) Det är Asknäs gård vid Mälaren som serverar det och M-magasin delade med sej av recepet för flera herrans år sen. Det sägs vara lika bra för kvinnor i klimakteriet som för män som vill hålla sin prostata i form. Låter det intressant.....?? ;o)) Blanda ihop: 3,5 dl sojamjöl 1,5 dl grahamsmjöl    3 dl havregryn 1,5 dl linfrön    1 dl solrosfrön    1 dl

En vild orkide.

Upptäckte i veckan att det växer vilda orkideer på min gård. Nattviol tror jag den heter... Rätta mej gärna om jag har fel. Undrar om det går att flytta på dom...? Vill ju gärna ha dom kvar men på ett annat ställe... Tänk att man kan bli så glad över ett så enkelt fynd. *ler* Och på tal om glad så blev jag överlycklig när jag såg en igelkott på min gård. Vad ska jag lägga ut för typ av mat till den? Tina

GOTT NYTT ÅR!!

 Vill önska er alla ett riktigt Gott nytt År!   Tina