Fortsätt till huvudinnehåll

Grattis till vinnarna!!

Så har då klockan slagit 12 (finsk tid) och vinnarna är dragna... Jamenvisst, det blev vinnarna.. ;o)) Tyckte att det blev så futtigt med bara en bok... Så jag la en till i potten.
Och på den första lotten som jag drog stod det Linda Manadis Vildhäst och på den andra stod det Tilda Bondmoora  ( du tycks ha tur i spel... *ler*) Grattis till vinnarna!!!

Skickar iväg böckerna i veckan som kommer. Tildas adress har jag redan men Lindas saknar jag, så maila den till mailadressen som du hittar i balken till höger.

Och ni andra, misströsta inte... Det går nya tåg... ;o))

Tina





Kommentarer

tilda sa…
Nämen, vilken otrolig tur jag har!!! Tack! Nu ser jag fram emot boken:) Hoppas att du har lika god tur i mitt lotteri:)H. Tilda
Tjohooo!

Tänk att jag äntligen fick vinna någonting. Det måste finnas en mening med att jag vann just den boken. Adress komma pronto:)

Populära inlägg i den här bloggen

Baka ett klimakteriebröd.

Jag har varit flitig och städat ur ett skåp som saknar hyllor. Ni vet, det kan ju bli sådär i renoveringen, att en del grejer blir på hälft..... *skäms lite* I alla fall så började jag röja ur det för nu skulle hyllorna på plats. Vilken tid det tog att tömma det...... För alla lådor ska gås igenom. *ler* Upptäckte att jag har saker som jag inte ens kom ihåg att jag hade... Sånt kan man ju göra sej av med då, eller hur..? Det blir en sväng till Emmaus tror jag.. Men jag hittade något som jag vill dela med er.. *skrattar* Fast det inte är något att skratta åt.... Ett recept på klimakteriebröd. Jamenvisst. Det finns sånt. ;o) Det är Asknäs gård vid Mälaren som serverar det och M-magasin delade med sej av recepet för flera herrans år sen. Det sägs vara lika bra för kvinnor i klimakteriet som för män som vill hålla sin prostata i form. Låter det intressant.....?? ;o)) Blanda ihop: 3,5 dl sojamjöl 1,5 dl grahamsmjöl    3 dl havregryn 1,5 dl linfrön    1 dl solrosfrön    1 dl

En vild orkide.

Upptäckte i veckan att det växer vilda orkideer på min gård. Nattviol tror jag den heter... Rätta mej gärna om jag har fel. Undrar om det går att flytta på dom...? Vill ju gärna ha dom kvar men på ett annat ställe... Tänk att man kan bli så glad över ett så enkelt fynd. *ler* Och på tal om glad så blev jag överlycklig när jag såg en igelkott på min gård. Vad ska jag lägga ut för typ av mat till den? Tina

GOTT NYTT ÅR!!

 Vill önska er alla ett riktigt Gott nytt År!   Tina