Fortsätt till huvudinnehåll

Jag grävde i skåpen.

I förra veckan när jag grävde i skåpen så hittade jag en massa tvålar. Och då tänkte jag som så att dom måste vi glädja nån med..... ;o)) Låter bra, eller hur..?
Så vi kör ett litet lotteri igen. Så här i sommarvärmen när vi tycker om att plaska mycket.
Reglerna är som vanligt, inget länkande men den här gången får alla 2 lotter. *ler*
Tvålarna är lite mindre den här gången, bara 150 gr. Den rosa heter "Garden in blom" och har en blomdoft, och den randiga är en persikotvål, doftar lätt av persika.
Och du behöver inte bo i Sverige eller Finland för att få delta, alla får vara med. Och vi säger som så att dragningen sker den 14/7 kl 18.00.


Tina

Kommentarer

Ingrid sa…
Vilka fina fynd du gjort i dina skåp! Hur kan det vara att jag inte hittar någonting så här trevligt i mina?

Klart jag vill vara med i din utlottning!

Kram Ingrid
Anonym sa…
Hejsan!
Jag heter Gitta och bor i Villmanstrand. Har länge följt med din blogg genom Fru Venus blogg. Har ingen egen, men tycker om ditt sätt att skriva.
Och till saken, naturligtvis vill jag delta i utlottningen!

Hälsningar från Syd-Karelen

Gitta
Elle sa…
Önskar jag hittade så trevliga saker när jag rotar i mina skåp.
Dina tvålar är fina bara att se på. Toscanatvålen skulle jag väl sitta och titta på och sniffa på förpackningen med jämna mellanrum.
Persikotvålen finns det risk för att jag stoppar i munnen....*ler*

Ha en skön helg!
Kram Elle
Tänk att jag är så fräck att jag vill gärna vara med den här gången också. Men det var ju så kul att vinna. Goa tvåldofter säger man ju inte nej till!!Ha det gott / margareta
Anonym sa…
Jag är fräck & vill också vara med igen.Persiko tvålen låter nog som man sku kunna stoppa i munnen :)Gött att lukta som en persika./VM
Marina sa…
Va kul! I mina skåp finns det bara en amssa skrot som jag egentligen inte begriper vad det gör där över huvudtaget... klart jag vill vara med :)
tilda sa…
Jag höll på att missa det här! Klart att jag vill vinna tvålar så att jag kan tvätta mig innan jag öser på av förra vinsten:)H. Tilda
Kul med en ny utlottning! Vill så klart gärna vara med även om jag är en badkruka!

Ha det skönt i sommarvärmen!
Agneta
Fru Venus sa…
Persikan tack :-)
Anonym sa…
Klart att jag är med,
hälsar L.A
Hej ! Höll på att missa hela utlottningen, tur att du påminde ! För ren kan man ju aldrig bli och fina tvålar kan man inte ha för många av ! Klart jag också vill vara med i utlottningen !
h, Carina
Anonym sa…
Toscana vill jag,
Mvh.EE-M

Populära inlägg i den här bloggen

Baka ett klimakteriebröd.

Jag har varit flitig och städat ur ett skåp som saknar hyllor. Ni vet, det kan ju bli sådär i renoveringen, att en del grejer blir på hälft..... *skäms lite* I alla fall så började jag röja ur det för nu skulle hyllorna på plats. Vilken tid det tog att tömma det...... För alla lådor ska gås igenom. *ler* Upptäckte att jag har saker som jag inte ens kom ihåg att jag hade... Sånt kan man ju göra sej av med då, eller hur..? Det blir en sväng till Emmaus tror jag.. Men jag hittade något som jag vill dela med er.. *skrattar* Fast det inte är något att skratta åt.... Ett recept på klimakteriebröd. Jamenvisst. Det finns sånt. ;o) Det är Asknäs gård vid Mälaren som serverar det och M-magasin delade med sej av recepet för flera herrans år sen. Det sägs vara lika bra för kvinnor i klimakteriet som för män som vill hålla sin prostata i form. Låter det intressant.....?? ;o)) Blanda ihop: 3,5 dl sojamjöl 1,5 dl grahamsmjöl    3 dl havregryn 1,5 dl linfrön    1 dl solrosfrön    1 dl

En vild orkide.

Upptäckte i veckan att det växer vilda orkideer på min gård. Nattviol tror jag den heter... Rätta mej gärna om jag har fel. Undrar om det går att flytta på dom...? Vill ju gärna ha dom kvar men på ett annat ställe... Tänk att man kan bli så glad över ett så enkelt fynd. *ler* Och på tal om glad så blev jag överlycklig när jag såg en igelkott på min gård. Vad ska jag lägga ut för typ av mat till den? Tina

GOTT NYTT ÅR!!

 Vill önska er alla ett riktigt Gott nytt År!   Tina