Fortsätt till huvudinnehåll

En ny hatt.

En liten fräckis igen...... En äldre kvinna stod vid relingen på ett kryssningsfartyg och höll hårt i sin hatt så att den inte skulle flyga iväg. En gentleman gick fram till henne och sa: "Ursäkta mig. Jag ville inte verka framfusig, men vet damen om att hennes kjol blåser upp i den starka vinden? "Ja, det vet jag, men jag behöver båda händerna för att hålla hatten på plats." Svarade kvinnan. "Men är ni medveten om att ni inte har några underbyxor på er, och att era privata delar blottas när kjolen blåser upp?" Frågade den hjälpsamme mannen. Kvinnan tittade på honom och sedan ner på den uppblåsta kjolen, och svarade: "Min gode man, allt du ser där nere är över 75 år gammalt. Hatten köpte jag idag!" Tina ;o))

Kommentarer

Ingrid sa…
Tack för den!!

Kram
Elle sa…
Tack för ännu en vits. Jag drog den där med blondinen som fiskade vid frukostbordet i söndags. Hela familjen skrattade hjärtligt! ♥

Ha en skön kväll!
Elle
Ingela sa…
Kul, den berättade jag för Mats igår då vi gått och lagt oss och vi skrattade tillsammans :-D
Åsa! sa…
Ha, ha! Så rolig!

Önskar dig en fin helg!

Populära inlägg i den här bloggen

Baka ett klimakteriebröd.

Jag har varit flitig och städat ur ett skåp som saknar hyllor. Ni vet, det kan ju bli sådär i renoveringen, att en del grejer blir på hälft..... *skäms lite* I alla fall så började jag röja ur det för nu skulle hyllorna på plats. Vilken tid det tog att tömma det...... För alla lådor ska gås igenom. *ler* Upptäckte att jag har saker som jag inte ens kom ihåg att jag hade... Sånt kan man ju göra sej av med då, eller hur..? Det blir en sväng till Emmaus tror jag.. Men jag hittade något som jag vill dela med er.. *skrattar* Fast det inte är något att skratta åt.... Ett recept på klimakteriebröd. Jamenvisst. Det finns sånt. ;o) Det är Asknäs gård vid Mälaren som serverar det och M-magasin delade med sej av recepet för flera herrans år sen. Det sägs vara lika bra för kvinnor i klimakteriet som för män som vill hålla sin prostata i form. Låter det intressant.....?? ;o)) Blanda ihop: 3,5 dl sojamjöl 1,5 dl grahamsmjöl    3 dl havregryn 1,5 dl linfrön    1 dl solrosfrön    1 dl

En vild orkide.

Upptäckte i veckan att det växer vilda orkideer på min gård. Nattviol tror jag den heter... Rätta mej gärna om jag har fel. Undrar om det går att flytta på dom...? Vill ju gärna ha dom kvar men på ett annat ställe... Tänk att man kan bli så glad över ett så enkelt fynd. *ler* Och på tal om glad så blev jag överlycklig när jag såg en igelkott på min gård. Vad ska jag lägga ut för typ av mat till den? Tina

GOTT NYTT ÅR!!

 Vill önska er alla ett riktigt Gott nytt År!   Tina