Fortsätt till huvudinnehåll

Grattis alla vinnare!!!

Så har då Fru Fortuna delat ut vinsterna. Vad roligt och spännande det var. Jag tyckte att det var sååå roligt att att jag la till några vinster *skrattar* Så läs ända till slutet för du kan vara med....
Första lappen stod det Fru Gårman på, och hon ville ha fotkittet så då får det bli så ;o))

Andra lappen stod det Caja på och då blev det Estee Lauders presentförpackning med Edp, duschcreme, bodylotion och en miniatyr i doften Beautiful.
På tredje lappen stod det Handarbete/Pyssel på och då vinner hon Lancomes makeuppalett.
Fjärde lappen stod det Fru Venus på, och hon ville ju ha grytlappen vilket hon får för den finns ju kvar bland vinsterna ;o))
Femte lappen stod det Ullis på och hon ville ha halsmycket vilket hon oxå får... (vilken flax...)
Och som jag tidigare skrev så var det sååå roligt att dra lotter så jag bestämde på studs att "vi drar några fler"... (vete sjutton om det var vinet till maten som skapade den givmildheten *ler*)

Tre lotter till blev det: Ingrid på Gotland, Eva i Aten och E.E. på Åland får oxå ett varsitt paket. Vad det är får bli en överraskning.... *ler*

Så nu ber jag alla vinnare att maila sina adresser till itinasstuga@gmail.com så ska jag försöka få iväg paketen i början av nästa vecka...

Ett stort grattis till alla vinnare!!!

Tina
UPPDATERING SENARE PÅ KVÄLLEN!!
Hur tokigt kunde det gå *skrattar* hade nog för många vinster för jag glömde lotta ut Givenchy parfymen... Som en läsare snällt påpekade.... Men då Fru Fortuna ännu inte åkt hem så fick hon jobba lite till och den som vann parfymen är TINTTI. Maila adressen till mej så kommer den på posten...

Kommentarer

Ingela sa…
Hej på dej i stugan!

Det kallar jag för ett redigt lotteri. Visst är det berusande bara att vara så givmild... Passar på att gratulera alla vinnarna och kan du tänka dig jag har vunnit en solig ledig dag och det är ju inte heller det sämsta ;-) Tjabbelosa på dig (TRANSLATOR finns hos mig)
Kram Ingela
Ingrid sa…
Så glad jag blir Tina!

Vilken härlig början på dagen att få vara en av de som vunnit i ditt fina lotteri.

Varm kram och stort tack till dig!

/Ingrid
Men så kul att jag oxå vann! Extra tur hade jag som kom in på extra-
utdelningen...Tjoho!
Fru Gårman sa…
Guu vad roligt! Jag med mitt minne mindes inte ens att jag tävlat. Så det blev ju extra roligt! :D Mailar på studs. Kram!
Ullis sa…
Vilken härlig överraskning som väntade! Läste nyss ditt meddelande att jag hade vunnit.
Tack, Tina!
Mailar dej!
Kram, Ullis
Fru Venus sa…
TACK!! Tror jag hämtar mitt personligen ;-) KRAM
Anonym sa…
Ja herregud vad glad jag blev,
de föll mej så på läpp,
kunde inte varit bättre.
Brukar inte ha tur i spel.
Men kanske det vänder nu.
TACK TACK!!från E.E
Sarah sa…
Men vem vann mandarin parfymen tredje priset alltså?

Undrade bara =)

Populära inlägg i den här bloggen

Baka ett klimakteriebröd.

Jag har varit flitig och städat ur ett skåp som saknar hyllor. Ni vet, det kan ju bli sådär i renoveringen, att en del grejer blir på hälft..... *skäms lite* I alla fall så började jag röja ur det för nu skulle hyllorna på plats. Vilken tid det tog att tömma det...... För alla lådor ska gås igenom. *ler* Upptäckte att jag har saker som jag inte ens kom ihåg att jag hade... Sånt kan man ju göra sej av med då, eller hur..? Det blir en sväng till Emmaus tror jag.. Men jag hittade något som jag vill dela med er.. *skrattar* Fast det inte är något att skratta åt.... Ett recept på klimakteriebröd. Jamenvisst. Det finns sånt. ;o) Det är Asknäs gård vid Mälaren som serverar det och M-magasin delade med sej av recepet för flera herrans år sen. Det sägs vara lika bra för kvinnor i klimakteriet som för män som vill hålla sin prostata i form. Låter det intressant.....?? ;o)) Blanda ihop: 3,5 dl sojamjöl 1,5 dl grahamsmjöl    3 dl havregryn 1,5 dl linfrön    1 dl solrosfrön    1 dl

En vild orkide.

Upptäckte i veckan att det växer vilda orkideer på min gård. Nattviol tror jag den heter... Rätta mej gärna om jag har fel. Undrar om det går att flytta på dom...? Vill ju gärna ha dom kvar men på ett annat ställe... Tänk att man kan bli så glad över ett så enkelt fynd. *ler* Och på tal om glad så blev jag överlycklig när jag såg en igelkott på min gård. Vad ska jag lägga ut för typ av mat till den? Tina

GOTT NYTT ÅR!!

 Vill önska er alla ett riktigt Gott nytt År!   Tina